top of page

Imagineer

Als imagineer ben ik de regisseur en conceptbewaker van elk project, waarbij ik processen genereer om de best mogelijke ideeën en oplossingen aan te dragen. Dit alles om een authentiek verhaal in beeld te brengen, dat verhaal zo goed en mooi mogelijk mee vorm te geven en daarna dat verhaal met zoveel mogelijk impact mee te gaan vertellen. In welke vorm dan ook. Je kunt mij bovendien inschakelen voor een totaaloplossing van jouw vraagstuk of een deel daarvan. Ik denk graag met je mee.

Imagineer
Denken

Denken

In de eerste fase brengen wij samen vanuit ‘imagination’ jouw unieke verhaal zo goed mogelijk in beeld. Door gebruik te maken van onderzoek, trendwatching, innovatie en het bewandelen van nieuwe paden, gaan we op zoek naar het beste concept. Onderscheidend om je doelgroep te benaderen met nieuwe zienswijzen en passend bij hetgeen je uiteindelijk wilt bereiken. Daarbij houden we er rekening mee, dat het concept te realiseren is binnen randvoorwaarden als budget, doelgroep, boodschap en techniek.

Doen

Doen

In deze fase gaan we engineeren, oftewel jouw verhaal vormgeven op de manier die het beste past bij het concept. Vanuit jouw DNA, missie, visie en strategie. Omdat ik volledig onafhankelijk ben, kan dat verhaal alle gedaanten aannemen. Dat kan 2-dimensionaal zijn als een foto of een tekst of 3D als bijvoorbeeld een beursstand of een event. Je verhaal kan stilstaand, bewegend of interactief worden vormgegeven, virtueel of in real life. Samen kiezen we voor de meest effectieve oplossing.

Delen

Daarna gaan we, online dan wel offline, jouw inspirerende verhaal vertellen aan de juiste doelgroep om deze te amuseren, informeren en te activeren. Dat kan variëren van het creëren van economische waarde door het effectief overdragen van een communicatieve boodschap tot het kweken van loyaliteit bij de doelgroep door hen iets te laten beleven dat niet alleen in het belang is van de organisatie, maar ook de betrokkene een goed gevoel geeft omdat de activiteit zinvol is voor henzelf en anderen.

Delen
Marketing

Marketing

En tenslotte wordt het weer marketing, doordat je het verhaal gaat analyseren, evalueren en indien nodig gaat verbeteren. Om mensen blijvend te kunnen verrassen en boeien, zullen belevenissen steeds opnieuw weer geregisseerd moeten worden. Ik help je, om je verhaal tot leven te brengen en steeds te verbeteren, zodat je op cruciale momenten je eigen stem weer kan laten horen. Daarvoor beschik ik over een groot netwerk van leveranciers die mij aan kunnen vullen om voor jou de beste oplossing te realiseren.

bottom of page